دوشیزه ی آشوب

شعر شدنت آغاز درد است...

دوشیزه ی آشوب

شعر شدنت آغاز درد است...

بهار ... 8 روز!

اینم بارونِ تند بهار و ابرایِ منادیِ تولّد سالِ جدید...  

خدایا!  

باور کن عاشق بودنو خیلی دوس دارم.  

اگه حسّم اشتباه می کنه، رسماً قلبمو به خودت برمیگردونم دیگه نفس نمی کشم.  

بگذریم...  

دوستان، من از تیر ماه وبلاگ زدم و شماها گذرا یا ثابت، از متون من عبور کردید و نظراتی دادید یا سکوت کردید و فقط خوندید.  

از همه ی شما ممنونم که منو نواختید با نقدهاتون، با تحسین هاتون و با احساساتی که صادقانه باهام قسمت کردید.  

ممنونم که اجازه دادید لینکتون کنم و سپاس که لینکم نمودید.  

ممنون از اینکه هم صحبتِ تنهایی هایِ من بودید.  

ممنون که همیشه تونستم بهتون اعتماد کنم و باهاتون حرف بزنم و شنونده ی حرف هاتون باشم.  

ایشالّا سالِ جدید برایِ همه مون سالی سرشار از شادی و برکت باشه و از اتّفاقاتِ خوبِ زندگی مون برایِ هم بگیم.  

اینا رو گفتم چون بویِ بهار شادم می کنه، چون دوس دارم شادیامو قسمت کنم، چون دوستتون دارم.  

بابتِ بودنتون شکر!

نظرات 4 + ارسال نظر
هدهد پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 18:33


تولدت مبارک عزیزم. اولین سالی هست که تولدت رو تبریک میگم . برات سالی پراز سلامتی,سعادت,سرسبزی,سربلندی,سازش,سرگرمی و سکونت عشق در دلت آرزومندم.

واقعاً ممنونم گلم!
خدا پشت و پناه همه باشه.

sara پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 13:19

خواهش میکنم.ما هم از نوشته هات لذت بردیم.انشاالله سال دیگه شاد باشی و شاد بنویسی.

تاج سر مایید!

گمنام پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 00:10

امیدوارم سال خوبی در انتظارتون باشه...

سپاس!

خسروپور چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 17:28 http://www.ghazalajin.blogfa.com/http://

همیشه از بهار بیزار بودم؛همیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد